Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Turizm Fakültesi - Turizm İşletmeciliği Bölümü

Temel Politikalar ve Öncelikler

TEMEL POLİTİKALAR VE ÖNCELİKLER

  1. Turizm sektöründeki potansiyel ve mevcut girişimcilerin ve çalışanların bilgi, beceri ve yeterliklerini arttırmak.
  2. Gelecekte iş gücü piyasasında yer alacak alan Bölümümüz öğrencilerinin yetenek ve yeterliklerini arttırmak, öğrencileri, ulusal ve uluslararası turizm standartları ile tanıştırmak.
  3. Öğretim elemanlarının sayı ve nitelik açısından yeterli düzeyde olmasını sağlamak, bireysel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak faaliyetleri desteklemek.
  4. Eğitim-öğretim faaliyetlerinde, öğrenci katılımını arttırmak amacıyla etkileşimli öğretim yöntemlerini geliştirerek, “öğreten merkezli” klasik yöntemleri terk ederek ve “öğrenen merkezli” etkin yöntemleri geliştirerek uygulamaya katmak ve süreklilik kazandırmak.
  5. Kendine güvenen, problem çözebilen, etkin iletişim kurabilen, liderlik özellikleri gelişmiş bireyler yetiştirmek ve bu amaçla öğrencileri bilimsel faaliyetlere katılmaları için desteklemek.
  6. Öğrencilerin Üniversitemize, Fakültemize, Bölümümüze, şehre ve bölgeye adaptasyonunu sağlamak ve öğrencilerimizle mezuniyet sonrasında da iş birliğini sürdürme çalışmalarına işlerlik kazandırmak.
  7. Bölümün akademik kadrosunu güçlendirmek ve öğretim elemanlarının akademik gelişimlerini arttıracak çalışmaları gerçekleştirmek.
  8. Araştırma faaliyetlerini geliştirmek amacı ile Bölümümüz öğretim elemanlarının birbirleriyle ve diğer akademik birimlerdeki öğretim elemanları ile proje geliştirmelerini ve çalışmalarını sağlamak.
  9. Çağdaş bilimsel düşünce ve yöntemlerden yararlanıp, “ortak akıl kullanımını” öne çıkararak, adil, katılımcı bir yönetim anlayışını sürdürmek.
  10. Topluma hizmet sunumunu sağlayacak faaliyetleri gerçekleştirmek ve sektörle iş birliği sürecini hızlandırarak sertifika programları düzenlemek.
  11. Öğrenci merkezli bir eğitim-öğretim anlayışından hareket ederek eğitim kalitesinin geliştirilmesine yönelik faaliyetlerde bulunmak.